Williams, Christianity and the Transformation of the Book: Origen, Eusebius and the Library of Caesarea, Cambridge Pero, 2006

Williams, Christianity and the Transformation of the Book: Origen, Eusebius and the Library of Caesarea, Cambridge Pero, 2006

Paulus Constantinus Phrygio, Chronicum, Basel, 1534, sig. a3 v : ‘Deinde singulis regnis, quantum plausibile fuit, suas adscripsi, quae con eo factae gestaeve fuere historias, ut quid sopra singulis regnis eodem tempore, qualis reipub. facies, cernere possis, & quae ab diversis autoribus scripta sunt, forse tabula una ob oculos depicta habeas. Postremo quo omnibus facerem fidem, singulis historijs autores adiunxi, quot eandem historiam, in questo luogo tempore eodem scripsere, dal momento che incepere, quando scribere desierunt, adnotavi.’.

For heretics, see, anche.g., ibid., p. 271 on AD 88; p. 284 on AD 134; p. 285 at AD 138; p. 286 at AD 142. For verso conversation of a good Christian, oddly unchanged con tense from his source, see ibid., p. 290 at AD 181: ‘PANTAENVS Scholae ecclesiasticae Alexandrinae & doctoris officio praefuit, vir durante omni eruditione eruditissimus. Ex quo apud eos consuetudo antiquitus tradita, quae usque per hodiernum permanet, scripturarum divinarum doctores, inibi scholae ecclesiasticae haberi, viros duntaxat per scientia & eruditione probatissimos. Euseb. li. 5. ca. 10.’.

See Phrygio sicuro Beatus Rhenanus, 27 March 1533, in Briefwechsel des Beatus Rhenanus, e. A. Horawitz and K. Hartfelder, Leipzig, 1886, pp. 414–15; Beatus Rhenanus preciso Boniface Amerbach, 14 April 1533, ibid., p. 415.

Grafton and M

Pantaleon, Chronographia (n. 35 above), sig. A3 v : ‘Neque hic communem morem Chronicorum secuti sumus, ut plerunque contenti essemus personam vel factum posuisse simpliciter, sed addidimus quoque omnibus et singulis fide dignos authores, unde verba nostra deprompsimus, quo minus inesset invidiae et plus fidei, et ut diligentiores etiam (sicubi minus satisfieret) authores ipsos copiosius rem tractantes inspicere possent, causam et occasionem facti certius exploraturi.’.

profili biggercity

Prior levante de rompicapo veteris populi: posterior recentes historias, praesertimque ecclesiasticas complectitur, Paris, 1567

On this side of Polydore’s work, see C. Atkinson, Inventing Inventors sopra Renaissance Europe: Polydore Vergil’s De rerum inventoribus, Tubingen, 2007; C. Johnson, Cultural Hierarchy in Sixteenth-Century Europe: The Ottomans and Mexicans, Cambridge, 2011; and H. Zedelmaier, Werkstatten des Wissens zwischen Renaissance und Aufklarung, Tubingen, 2015.

New York, New York Society Library, Z-Fo Sharp P197 C5577, p. 11: ‘Trogus histo. lib. de differ. , quae demonstrationes non postulat. Lucianus plane impius et Atheos, licet Christianam simplicitatem rideat, tamen sopra Raro sanzione narrat, quae ad historiam pertinent, et eius aetatis Christianorum quae mores essent non obscure indicat.’

New York, New York Society Library Z-Fo Sharp P197 C5577, ibid.: ‘Has Ceremonias etiam durante Britanniam invenit [read: invexit] verso en alijs Angliae monachis, in questo momento prioribus erant contenti. Postea sopra Germaniam per Bonifacium, ora Germanorum episcopus appellatur, estque Mogunt. a reges ipsos. Postremo etiam mediante spaniam opera muliebri irrepserunt.’.

Gilbert Genebrard and Arnoldus Pontacus, Chronographia per duos libros distincta. Book II has its own title-page: Secundus liber chronographiae, de rompicapo gestis per Christo apparso ad nostra usque tempora. Id levante ad annum 1567, Paris, 1567. See sig. P4 r : ‘Elias Romanae synagogae Iudaeorum praepositus cum tota degoulina familia fit Christianus, & a PP baptizatur prid. Idus Iunii 1566. Eodem an. eius exemplo Iudaei plures 300. fidem Christianam suscipiunt.’ On de Pontac, see J. Weinberg, ‘Chronology and Hebraism durante the Work of Joseph Scaliger: The Case of Arnaud de Pontac (Arnaldus Pontacus)’, sopra For the Sake of Learning; Essays sopra Honor of Anthony Grafton, ed. Verso. Blair and A.-S. Goeing, 2 vols, Leiden, 2016, I, pp. 39–54.

Genebrard and Arnoldus Pontacus, Chronographia, sig. Ancora r : ‘Nihil con doctrina Catholica a tempore Apostolorum ad hanc usque aetatem immutatum fuit, maxime Romae, notat Io. Calvinus institu. Gallic. lib. 4. cap. 2. sect. 3. & epist. ad Sadoletum. Statue tibi quaeso (inquit) ob oculos veterem illam ecclesiae faciem, qualem Chrysostomi aut Basilii aetate apud Graecos, Cypriani, Ambrosii, Augustini seculo apud Latinos extitisse ipsorum monumenta fidem faciunt.’.

Leave a Comment